HrOUG konferencija se sastoji od tri bitna elementa:
1. prekrasna lokacija +
2. vrhunska predavanja +
3. zanimljiva večernja druženja.
Organizator se uvijek potrudio stvoriti atmosferu u kojoj će se 99,2 % sudionika ugodno osjećati i tako lakše razmjenjivati znanja primarno vezana uz Oracle Universe.
Online konferencija ne bi uključivala sve bitne elemente i zbog toga Online HrOUG nije opcija.
Mjesecima smo razmatrali organizaciju hibridne konferencije na lokaciji, no vjerujemo da se zbog svih propisanih epidemioloških pravila i restrikcija (manja okupljanja, stalno nošenje maski, održavanje nužnog razmaka, stalna dezinfekcija dvorana) sudionici ne bi osjećali ugodno, a to onda više nije ono što godinama gradimo i pružamo sudionicima naših konferencija.
Dodatno, prisutna su i ograničenja u putovanjima (Hrvatska je trenutno na crvenoj listi mnogih europskih zemalja) pa dio sudionika i predavača ni ne može doći ili im prijeti dvotjedna karantena, a tu je i nesigurnost koja se osjeća u cijelom društvu oko nas.
To su bili razlozi što smo, na našu veliku žalost, zaključili da polovicom listopada nije moguće organizirati HrOUG konferenciju u Rovinju, a da konferencija ima atmosferu i duh HrOUG konferencija.
Čak i kada bismo organizirali hibridnu konferenciju na lokaciji, vjerujemo da se zbog restrikcija (nošenje maski, razmak,…) sudionici ne bi osijećali ugodno, a to onda nije HrOUG konferencija.
Našu jubilarnu 25th HrOUG konferenciju prebacit ćemo na 2021. godinu.
Aktivnosti za 2020. godinu:
Najljepše vas pozdravljamo do sljedećeg osobnog susreta
HrOUG tim