Stvaranje iznimnih korisničkih iskustava

Track

-

Datum i vrijeme

srijeda, 14. listopad 2015., 15:00

Dvorana

Dv 1 Velika

Trajanje

30'

Customer Experience (CX) predstavlja sumu svih iskustava koje kupac ima s dobavljačem roba i/ili usluga, tijekom trajanja njihovog odnosa.Cilj CX-a je optimizirati interakcije iz gledišta kupca i kao rezultat povećati njegovu vjernost.Oracle RightNow Cloud CX usluga objedinjuje web, društvena i kontakt centar iskustva u jedinstvenu višekanalnu servisnu uslugu, omogućujući organizacijama povećanje prodaje kroz izgradnju povjerenja i jačanje odnosa s kupcima te smanjenje operativnih troškova.Predstavit ćemo koje se strategije upotrebljavaju u postizanju CX izvrsnosti i kako Oracle proizvodi mogu pomoći u ostvarivanju tih ciljeva.Siemens CVC, koristeći snagu RightNow, modelirao je i implementirao CX sustav za istraživanje tržišta u financijskoj industriji kroz ankete o zadovoljstvu korisnika. Zajedno s integracijom pozivnog centra nudi izvrsnu osnovu za napredne podatkovne analize .Isporučeni CX sustav uključuje instalaciju softvera, podešavanje, obuku i pomoć u operativnoj uporabi.

Detalji o predavanju

Vrsta: Predavanje
Razina težine: Srednje detaljno
Poželjno iskustvo slušatelja: Iskusni (2-3 g.)
Poželjna funkcija slušatelja: Menadžer - operativni , Menadžer - strateški , Sistem Analitičari

O predavaču

HrOUG.hr

Konferenciju organizira Hrvatska udruga Oracle korisnika. Više o udruzi možete saznati na Hroug.hr.

Prati nas na Facebooku

Prati nas na Twitteru

Sve novosti i zanimljivosti vezane uz HrOUG objavljujemo na Twitteru!

Najbolji pokrovitelj

Bolji pokrovitelj

Dobar pokrovitelj

Medijski pokrovitelj