-
srijeda, 14. listopad 2015., 15:00
Dv 1 Velika
30'
Customer Experience (CX) predstavlja sumu svih iskustava koje kupac ima s dobavljačem roba i/ili usluga, tijekom trajanja njihovog odnosa.Cilj CX-a je optimizirati interakcije iz gledišta kupca i kao rezultat povećati njegovu vjernost.Oracle RightNow Cloud CX usluga objedinjuje web, društvena i kontakt centar iskustva u jedinstvenu višekanalnu servisnu uslugu, omogućujući organizacijama povećanje prodaje kroz izgradnju povjerenja i jačanje odnosa s kupcima te smanjenje operativnih troškova.Predstavit ćemo koje se strategije upotrebljavaju u postizanju CX izvrsnosti i kako Oracle proizvodi mogu pomoći u ostvarivanju tih ciljeva.Siemens CVC, koristeći snagu RightNow, modelirao je i implementirao CX sustav za istraživanje tržišta u financijskoj industriji kroz ankete o zadovoljstvu korisnika. Zajedno s integracijom pozivnog centra nudi izvrsnu osnovu za napredne podatkovne analize .Isporučeni CX sustav uključuje instalaciju softvera, podešavanje, obuku i pomoć u operativnoj uporabi.
Konferenciju organizira Hrvatska udruga Oracle korisnika. Više o udruzi možete saznati na Hroug.hr.