Oracle licenciranje, edukacija i podrška
srijeda, 14. listopad 2015., 16:10
Dv 3 Restoran
30'
Kao korisnik Oracle Premier Podrške Vaša organizacija ima pristup alatima i izvorima znanja koji Vam pomažu u proaktivnom održavanju Vaših aplikacija i tehnologije radi ostvarivanja većih poslovnih vrijedosti. Sada, sa “Get Proactive” inicijativom, razumijevanje i implementacija najbolje poslovne prakse iz domene održavanja IT sustava nikada nije bila jednostavnija.Ako su Vaše jedine interakcije sa Oracle Podrškom, u slučaju incidenata, bile vezane oko Service Request-a (SR) tada propuštate koristiti funkcionalnosti Oracle Premier Podrške koje mogu biti ključne za neometano izvođenje Vaših poslovnih procesa. Potpunim korištenjem Oracle Premier Podrške postižete brže rješavanje SR-a, pojednostavljujete izvođenje dnevnih operacija, smanjujete rizike i povećavate raspoloživost te smanjujete ukupne troškove preventivnim održavanjem.Predavanjem želimo upoznati publiku sa novim alatima, najboljim praksama i izvorima informacija portala My Oracle Support organiziranim kroz poslovne ciljeve i proizvode u cilju što učinkovitijeg (proaktivnog) korištenja Oracle Premier Podrške.
Konferenciju organizira Hrvatska udruga Oracle korisnika. Više o udruzi možete saznati na Hroug.hr.