-
srijeda, 14. listopad 2015., 10:15
Dv 1 Velika
30'
Krajem prošle godine Infodom Zagreb i Infodom Sarajevo su zajedno započeli rad na strateškom projektu u BH Telecom-u. Projekt ima za cilj podizanje efikasnosti poslovnih procesa i kvalitete poslovanja, usklađivanje sa obavezujućim propisima, normama i standardima te postepeno i sistematsko uvođenje organizacijskih promjena. Jedan od ciljeva projekta je osposobljavanje poslovnih korisnika da samostalno upravljaju svojim poslovnim procesima kao i uspostava i operacionalizacija radnog okvira za Business Process Governance. Kako bi se zadovoljile sve korisničke potrebe predloženo je programsko rješenje ORACLE BPM Suite, koji sa svojom posljednjom verzijom 12c omogućava pogled na sve procese unutar organizacije, od najviše (vrijednosni lanci) do najniže razine procesa (detaljni BPMN 2.0). Sustav se pokazao kao pravi izbor za jedan ovako kompleksan zadatak. ORACLE BPM Suite 12c sada pruža podršku za djelotvorno modeliranje poslovne arhitekture, usklađivanje BPM projekata s poslovnom strategijom te dokumentiranje ciljeva i praćenje njihove provedbe. Korisnicima BH Telecom-a je na ovaj način omogućeno da samostalno putem Oracle BPM Suite-a na jednom mjestu održavaju modele poslovnih procesa kao i kreiraju izvršive elemente softvera za njihovu provedbu, ovo je prvi ovakav projekt u regiji. Za orkestraciju između postojećih sustava, koji se koriste u horizontalnom provođenju poslovnih procesa, koristi se Oracle SOA tehnologija koja svojom robusnošću osigurava provedbu.Programska vertikalna fleksibilnost te mogućnost konfiguracije, kako od strane poslovnih korisnika tako i razvojnog osoblja, omogućava kompletno i uspješno zadovoljenje potreba naručitelja. Kao rezultat, BH Telecom će dobiti aktualni, najbolji u svojoj klasi, standardiziran i automatiziran sustav upravljanja procesima, s procesnim repozitorijem te procesima, programski dokumentiranim, u svojoj AS-IS i TO-BE izvedbi.
Konferenciju organizira Hrvatska udruga Oracle korisnika. Više o udruzi možete saznati na Hroug.hr.